2008/07/24

Sütés, sütés, pakolás, izgalmak

Ma, a tervek ellenére, nem serpenyőztem. És még fotózni sem fotóztam. Vagyis hát igen, de ez a szegény kis citrom annyiban vett részt a mai nap főzéseiben, hogy a citromos jegesteánk alkotórésze lett.

Azonban nem mondhatom, hogy nem csináltam semmit. Bár főzni nem főztem, de sütöttem egy keveset. A mai nap termése:

- egy adag zabpehelycsók (végre kezdenek ellapulni, bár most meg puhák kicsit..:)
- másfél adag túrós zsemle, vagyis összesen 3 darab zsemle, a többiből kb. 2 centis kockákra vágva, sajttal beborítva pogácsaféleként végezte (Úgy tűnik még nem posztoltam, de Cukroskatától vettem a  receptet)
- egy adag clafoutis, ezúttal ringlós (jut eszembe, a ringlós-rebarbarás dzsememet meg sem mutattam - nem is baj, mert külsőre nem túl szép:)
- egy adag DNK, avagy dagasztás nélküli kenyér
- egy adag gépi sütésű kenyér (ha ritkán is, de E.Margit alap kenyérreceptjét használom, teljes kiőrlésű kivitelben)

A nagy sütés-főzés indoka pedig nem más, hogy holnap kora hajnalban indulunk végre Franciaországban. Már egész honvágyat éreztem, viszont az út nagyon nehezen jött össze, úgyhogy el is gondolkodtam, hogy talán nem kéne mennem. Viszont az út olyan nevezetességeket kínál (Normandia és Bretagne), amit nem bírok visszautasítani, ugyanis ez a kedvenc vidékem.

Ne tessék nagyon irigykedni, lehet, hogy borozni, sajtozni, meg tengergyümölcsözni:) fogunk több mint egy hétig, azonban várhatóan végig 20 fok körül lesz a hőmérséklet, esővel, széllel, ahogy kell. Azt hiszem azért valahol fent haragszanak rám, hogy mégis elmegyek:))

4 comments:

chriesi said...

Szia. :) Van egy meglepi a blogomban számodra.

Dulmina said...

Ha van egy szabad perced, nézz be hozzám, vár egy kis meglepetés :)

Panka said...

Meglepetes: http://linzerinn.blogspot.com/2008/08/kreatv-blogger.html

miniMálna said...

mithrile még franciaországban vagy? de jó neked :) hamarosan én is utazom Korfura szusszanni egyet. Kerestem a mailcímedet, de nem találom. Írsz az enyémre? :)