2008/08/09

Amikor nyári hó esik... avagy el vagyok havazódva

Kedves mindenki!

Jelentem itt vagyok már egy hete, de legfeljebb gerilla munkásságomat lehet megtekinteni az egyik-másik gasztroblogba írt kommentjeim formájában (Na, jó, ez nem teljesen igaz, a másik két blogban alkottam egy minimálisat).

Hogy ide miért is nem írtam Franciahonból való hazaérkezésünk óta, annak is megvan a maga oka: annyira telítődtem információkkal az alig tíz napba durva módon besűrített látnivalók és élmények megszerzése során, hogy egyszerűen még mindig zsong az agyam, és nem tudom hol kezdeni.

Szóval még rendet kell tenni a fejemben is, felidéznem mi történt, hol voltunk, mit láttunk, ettünk, vettünk, és aztán leszek képes csak valamiféle beszámolóra (gasztro beszámolóra meg pláne:).

Addig is, mivel ma megint ellógok egy napra, megemlíteném közben, hogy hárman is gondoltak rám a Kreatív Blogger díj kapcsán. Szeretném megköszönni a kedvességüket ezúton is. Amint holnap visszatérek kitalálom én kit jelölnék, sajnos most már nincs rá időm:))

Akik jelöltek:

Chriesi
Dulmina
Panka

És a díj:

Addig is míg lélekben is visszatérek jók legyetek, és főzzetek szorgalmasan, hogy legyen honnan lesnem az ötleteket:)

2 comments:

miniMálna said...

már alig várom a francia gasztroélményeidet! :)

mithrile said...

Köszi, de nagyon el vagyok havazva, sajnos minden téren:)