2009/11/11

Lusta szombat reggelek


A kecske egy masszív (és nagyon nehéz, próbáltam) ülőalkalmatosság:)

Olykor-olykor eszünkbe jut, hogy milyen jó lenne egy olyan igazi békebeli hangulatú helyet találni, ahol szombat reggelenként finom (akár angol) reggelit vehetnénk magunkhoz jóféle kávéval, teával. Volt már rá példa, hogy ki is próbáltunk helyeket, de vagy a mi elvárásaink nagyok (finom ételek-italok, nem túl drága árfekvés, KÉNYELMES székek/fotelek), de egyelőre nem sikerült megtalálnunk azt a helyet, amire vágyunk.

Azonban találtunk mást. Olyan helyet, ahol ismernek, ahol családiasan a hangulat, kellemes zenékkel, most már egyre ismerősebb arcokkal, és a nagyon kedves tulajdonossal. Ahol a szombat reggeleket nyugisan, lassan éledezve lehet tölteni az olykor zsúfolt hétvégi programok előtt.

Először még az előző munkahelyem kapcsán jutottam el ebbe az aprócska kávézóba, majd egy idő után magammal cipeltem a ház urát is, aztán vettünk logós kávéstermoszt, aztán megvettük a saját kávéfőzőnket, de továbbra is ide jártunk, immáron nem csak, hogy igyunk (vagy a termoszunkban magunkkal vigyünk) egy kávét, hanem azért is, hogy az otthoni géphez kávét vegyünk.


Szép nagy kávék, és a regebédünk

Amikor végül új munkahelyre kerültem, rá kellett jöjjek, hogy sajnos a nyitvatartási- és a munkaidő összeegyeztethetetlenek (egy kis nyelvtörő:) és csak szabadságok alkalmával jutottunk el a kedvenc kávézónkba, s a hazavitt kávét olyan precízen porcióztam, hogy két alkalom között biztosan kitartson.

Augusztus közepén aztán emailt kaptam, miszerint szeptembertől minden szombaton délelőtt nyitva áll a kávézó, s azonnal lelkesen telefonáltam haza, hogy akkor már csak alig pár hét, és mehetünk kávézni (és finom, a Franciaországban kóstoltra emlékeztető croissant enni).

Azóta (néhány kivétellel) minden szombat délelőttöt ott töltünk, lehetőleg a nyitvatartás utolsó órájában. Iszunk egy hatalmas tejes-tejhabos kávét, eszünk egy (több) croissant-t, és ahogy lassan elszállingózik a többi vendég, legtöbbször még egy jó beszélgetésre is jut időnk Zsuzsival, a tulajdonossal.


Kávémacsek:)

Aki nem ismeri, de szeretné, szívesen elküldöm a címet, de csak akkor, ha hagytok nekünk is helyet.

7 comments:

Anonymous said...

Zsuzsi Coffee Cat-je?

LP

mithrile said...

igen bizony:)

fakanal said...

Szia Mithrile! Nagyon elvesztél... számomra legalábbis. Júliusban írtam neked levelet, érdeklődve, hogy megkaptad-e a Pay It Forward játék kapcsán küldött ajándékomat, de nem válaszoltál. Elkeveredett vajon az ajándék is, a levél is?

mithrile said...

Ha már kérdezted, lehet átfutottam csak felette, néha nagyon figyelmetlen vagyok.
Viszont azt kell mondjam, hogy én senkitől nem kaptam semmit.
Ez nagyon bosszantó és elszomorító:((
Köszönöm azért, hogy megpróbáltad.

fakanal said...

Az utolsó levelet ebben a témában július 15-én írtam a citromailes címedre, ahonnan anno a levélcímed is érkezett. Költözés volt mostanában? Mert akkor ez lehet magyarázat, még akkor is, ha arra nem ad választ, hogy a levelemet miért nem kaptad meg.

mithrile said...

Szia! Megnéztem a levelek között, és megtaláltam. Jól belegondolva emlékszem is rá, csak kicsit mozgalmas időszak volt akkor, tuti azért nem válaszoltam. Ne haragudj érte.
Költözés nem volt idén, vagyis ez nem lehet ok. De sajnos amiket a Postáról hallok azok alapján bármi történhetett vele.
Még egyszer ne haragudj, hogy nem válaszoltam anno.

fakanal said...

Nem haragszom, csak szomorú vagyok, hogy ez a jópofa kezdeményezés ilyen csúfos véget ért:( Szeretettel készítettem az ajándékot, és se te, se én nem örülhettünk.