2008/04/02

Pálcika-mánia

Olykor-olykor rámjön valami, talán mert gyerekkoromban nem bohóckodtam eleget, és előszedem az evőpálcikáimat. Van pár készletem, bár egyik sem különleges darab. A legelsőt a barátnőmtől kaptam, még Kínából hozta (nem mellesleg a pálcikák használatát is tőle tanultam). A teljes készlet (úgy 30 pálcika) egy hatalmas sok tornyos pagodát ábrázolt, ebből jutott hozzám egy pár. Érdekes, az épület egyetlen részletét látni csak, de mindig muszáj úgy használnom, hogy egymás mellé téve kiadják legalább azt az aprócska képet.

Dulmina tündérkonyhájában olvasgattam valamelyik nap a házitésztákról, és eszembe ötlkött, hogy nemrég én is gyártottam egy adag teljes kiőrlésű metéltnek valót. Ami azóta is ott száradt a kamrában, egy kiürült lisztes tasakban... Úgy döntöttem elég régen volt már, hogy tésztát ettem, és gyorsan megfőztem.

Nem kell semmi különöset elképzelni, a tészta felét egyik nap ettem meg (pálcikával persze), némi főtt sonka maradék, tépkedett rukkola levélkék és Cserpesék friss tehénsajtja került rá. Másnap a másik felére, az általam imádott, mák került egy kevéske erdei mézzel. Ez utóbbiról kép nem készült:)

 

No comments: