2008/04/20

Édes-éhség 2.

És akkor a további gyónnivaló (bár a kép nem a legjobb):


Jelentem ez nem egy szem eper tíz deka vajjal, hanem a Nigella Lawson által jó adag mézzel és pirított fenyőmaggal fogyasztott Honey Semifreddo (avagy Mézes semifreddo). Az elkészítése végtelenül egyszerű, fagyigépet nem igényel (sajna nem lesz idén fagyigépünk, mert teeny-weeny, aprócska fagyasztónkba egyszerűen nem fér bele...), és igazán finom is, viszont nagyon-nagyon édes. (Nekem.)

A recepten annyit változtattam, hogy úgy egy negyednyi vaníliarúdból kikapartam a magokat, és azt is hozzákevertem. A fent említett fagyasztó-válság miatt valószínűleg ez lesz tejszínes fagyijaink alapja egy komoly megkötéssel: a mézet muszáj a felére csökkenteni.

Ahogy a képen is látszik én eperrel fogyasztottam. A most kapható eprek alig-íze sokat segít a méz erőteljes édességén.

No comments: