2008/02/25

Room escape - Lineage II The chaotic chronicle

Ez a játék ajánló annak örömére íródik, hogy életemben először végigcsináltam egy szabadulós játékot. No, attól még, hogy marhára örülök magamnak, azért nem lehetek teljesen büszke, ugyanis itt-ott szükségem volt segítségre is. De akkor is végigjutottam.

A játék maga nagyon egyszerű feladatmegoldós típusú. A játékban szereplő kislánnyal (aki valójában egy harcos) fel kell fedezni az összes szobát, össze kell szedni az összes bigyót, hogy kiszabadulhasson a fogságból. Nem csak egyszerűen gyűjtögetni kell, hanem bizonyos tárgyak összegyűjtésével még újabb tárgyakat lehet összerakni. Ezen felül lehet bolyongani különféle útvesztőkben, lehet vonatozni is egy kört, van jópár tucat lépcső és homokcsapda, amin keresztül ügyesen át lehet esni egy másik helyre... és így tovább jó hosszan.

A végén igazán jót nevettem, mert azt hittem egyszerűen csak találok egy végső kijáratot. Ehhez képest szerintem vicces a befejezés.



No comments: