2008/01/24

Blog nosztalgia 1.

Nem is tudom hogy van ez. Időnként rájön az emberre a közléskényszer. Ami olykor hamar lecsendesedik. 2006 végén megpróbálkoztam egy bloggal, amit igen hamar be is fejeztem, csuda tudja miért. Most viszont valahogy visszakeveredtem oda, és rájöttem tetszik ott egy s más. Hiába, mindenkiben van némi nárcisztikus hajlam:)

Azon a blogon leginkább képeket párosítottam gondolatokhoz-érzésekhez, és úgy gondoltam átmentem ide, amik a legjobban tetszenek.

"Ez elment vadászni, ez meglőtte, ez hazavitte, ez megsütötte, ez az iciri-piciri mind megette... kerekecske-gombocska itt szalad a nyulacska..."

Az öt mindig is fontos volt számomra. Nem csak az öt ujjunkra alkalmazott kis mondóka miatt, hanem, mert mindig szerencsét hozott nekem, amikor csak tehette:) Mindenesetre az öt érzék különössége pár évvel ezelőtt, egy improvizációs darab kapcsán tudatosodott bennem, hiszen mennyire nem tudatos, ahogy megéljük őket. Pedig olykor nem is rossz elgondolkozni, milyen érzéseket kelt bennünk, hogy kellően különös példát említsek, egy asztal (és nem asszony:) illata...

Az illatok körbevesznek minket, minden pillanatban. Némelyekről régi emlékek jutnak eszünkbe, mint például a nagyi sütije, vagy a tavaszi erdő illata. Van, hogy inkább felfordul tőlük a gyomrunk ezeket persze inkább szagoknak hívjuk, és a lehető leggyorsabban elmenekülünk előlük, ha tehetjük. Maradjunk most csak az illatnál leginkább annál a részénél ami nekem eszembe jut.




No comments: