2012/12/17

Karácsonyi képeslapok DIY

Idén valamikor beszélgettünk nagynénémmel arról, hogy milyen jó is volt, amikor régen karácsony előtt jöttek sorra a - valódi - képeslapok. Találgathattunk, hogy miért éppen azt küldték nekünk, ráadásul eltettük, majd évről évre elővettük és nézegettük őket, mondhatni értéket képviseltek.

Az elmúlt pár évben ez emailezésre, majd smsekre, végül közösségi oldalakon kitolt közös üzenetek szintjére romlott ez a régi, számomra is kedves hagyomány. Így amikor számba vettem az idei teendőimet, rögtön tudtam, hogy ezúttal ez is felkerül az én listámra.

A lapok egy része egyedi, más részükhöz egyéb oldalakról találtam sablonokat, de ebben az esetben is igyekeztem egyedi vonásokkal gazdagítani a készülő darabokat.




 
 
 








Forrás és ötletek: extremecards.blogspot.com, designsbysharon.blogspot.com, papercutters.info és pinterest.com

1 comment:

Bea Kajó said...
This comment has been removed by a blog administrator.