2008/07/11

Gurítsuk a golyókat (in memoriam NEMECSEK)

Málna mintha megérezte volna, hogy erre vágyom, hozzámvágott (nem, nem, csak óvatosan gurítgatott) egy üveggolyót. Hamar kigondoltam a válaszokat, mert most egy hétig (igazoltan) hiányozni fogok a blogéletből.

Hamar előkaptam egy csomag üveggolyót is, ami immáron két kerek éve várt a kreatív holmik között, talán éppen erre az alkalomra. Na, akkor most elindítom őket a bloghírnév felé:)


a = ajándék - szeretek adni és adni (a PIF-eseket sem felejtettem ám el, sőt:)

á = álomfejtés - sokáig foglalkoztam vele, mostanra viszont már csak a könyveim maradtak meg

b = bazsalikom - sok és zöld és sok

c = Camino - egyszer talán én is

cs = családfa - évekig kutattam a sajátom, míg valahol a nagyon késő középkorban elakadtam

d = diófa - óriási egyed a szülői háznál

dz = Dzamilla - az egyetlen magyar utónév, ami dz-vel kezdődik

dzs = dzsessz - hát ezt sem írtam le még soha - és Louis Armstrong

e = earl gray - forrón, tejszínnel

é = éneklés - régen ment, aztán meg a hangom tropára.. remélem lesz még merszem megpróbálni

f = fotó, fotózás, fényképezőgép

g = genealogy - ez még mindig családfakutatás

gy = én írhattam először tollal elsőosztályban, de aztán jött egy "ggy" és kereshettem is újra elő a ceruzám

h = hastánc - már próbáltam, csak újrakezdeni nehééééz

i = idegenlégió és Rejtő Jenő összes

í = Írország - az egyik álomcélpont

j = Jóbarátok - nálunk éppen ez megy

k = kávé - egyre koffeinmentesebb mostanában, tejhabbal, tejszínhabbal, cukor nélkül

l = logikai játékok - 4 éves koromban kezdtem

ly = ly-j - remélem még sosem kevertem össze

m = Málta és a Fontanella Tea Garden (és életem legjobb csokitortája, forró teával:)

n = nap - én is napelemes vagyok

ny = nyuszi - ha nem rágnák le a tapétát már lehet itt lakna egy velünk:)

o = oliva: bogyó, olaj, zöld

ó = óramű pontos vagyok

ö = önéletrajz - mostanában szétküldtem párat pár nyelven

ő = Őszi éjjel izzik a galagonya...

p = paradicsomlevél - megőrülök az illatáért, nagy bánatom, hogy mérgező

q = Quentin Tarantinó (Négy szoba, Jackie Brown, Kill Bill-ek)

r = ránc - a nevetők már gyülekeznek

s = só - ismeritek a királylányos mesét - nélkülözhetetlen

sz = szerelmes - voltam, vagyok és remélem leszek is:)

t = tangó - itt még csiszolódnunk kell

ty = tycoon - ide nekem mindet

u = utazunkutazunkutazunk - most már remélem összejön

ú = úttörő - volt egyenruhám is meg minden, érdekes, de a nyakkendőt szerettem is

ü = ügyeskedés - minden, ami kreatív - mostanában sajnos nagyon kevésszer

ű = űr és űrfotó - végtelen és végtelenül gyönyörű

v = víz a csapból - főleg otthon, ahol szinte édes

w = wii - sport és fit - szobasportoló vagyok

x+y = A Férfi

z = zöld - lehet öregszem, de egyre jobban vonzódunk egymáshoz

zs = zsidóság - furcsán érdekes téma nekem (Csak meg kell nézni a könyvlistámat)

Mint hasonló témában blogolókat, felkérném szépen Dulminát (ha már annyit emlegetem), Reformnasit és Cukroskatát. (A visszajelzésekre még várok, hátha más megelőzött:)

6 comments:

miniMálna said...

mithrile, először is igazán örvendek, h teljesíthettem a kívánságodat! :))
másodszor pedig az üveggolyóid nagyon szépek.

a listád alapján pedig valóban bejött az, h mégiscsak van értelme ennek a játéknak, mert valóban többet megtudtam rólad. Kár, h 1 betűhöz 1 szó dukál, mert még én is tudtam volna mit írni egyikhez, másikhoz.

Fontanella Tea Gardenről írhatnál bővebben :)

melyik TYCOOn-t szereted? én a RollerCoaster-ért voltam megbolondulva. :))) és már rég feledésbe merült...

mi az a wii?

mithrile said...

Szia:)

Látom korán kelsz:) Igen, tényleg hasznos ez a játék, ahogy írtad. Egyiknél másiknál nekem is megszaladtak a betűk, de aztán próbáltam kicsit rövidíteni.

A Tycoon-okból amiket teljes verzióban is kipróbáltam az a Coffee és a Transport Tycoon, valamint a Restaurant Empire (vonzódom a gasztrotípusú játékokhoz:))
A RollerCoastert nem ismerem, annak mi a témája?

A wii, azaz Nintendo Wii, egy tévével összekapcsolt játék, amiben ugyanúgy mozognod kell, mintha a valóságban csinálnál egy sportot (pl. mi sokat teniszezünk a nappali közepén) - izomlázat is lehet tőle kapni rendesen:)

A Fontanella... hát az megér egy postot. Ha újra itt leszek meg is írom, most, hogy kérdezted:) Előljáróban annyit, hogy Málta legjobb teázója, olyan sütikkel, amit az ember el sem tud képzelni. Hmmm... ha csak eszembe jut, már mennék is:)

Most viszont én megyek, itt a családi hepaj (ly-j?:) a nyakamon. További szép hetet neked (és minden további idetévedőnek a héten:)

miniMálna said...

jaj hát a héten minden nap muszáj volt korán kelnek a joggyakorlat miatt, és belém rögzült hétvégére.

én meg az általad említett Tycoon-okat nem ismerem! írj róluuk! a rollercoaster, mint ahogy a neve is mutatja egy vidám vidámparkos játék :) és imádtam, még aput is lekötötte :)) szóval fel kell virágoztatnod egy vidámparkot úgy, h minél több bevétel és látogató legyen. ennek érdekében építeni kell hullámvasutat, szellemkastélyt, körhintát, stb. és özönlenek a látogatók, akiket nyomon tudsz követni: milyen hangulatban vannak, hányingerük van-e (vannak, akik leszállva a hullámvasútról odarókáznak a járdára :D ). gasztro vonatkozása annyiban van, h nyithatsz pizzázót, haburgerezőt, fagyizót, vattacukrost és nézheted milyen édesen ülnek le az emberkék a padra, h elmajszolják :)

Nintendót ismerem, nekünk is volt régen, az végülis a ps elődje.

kívánok jó családozgatást! :) érezd jól magad!

mithrile said...

Hű, a Tycoonok:
Coffee Tycoon: egy kávézót kell menedzselni, itt valójában csak a bevételekkel és az ügyfélelégedettséggel lehet ügyeskesdni.
Transport Tycoon: különféle járműveket kell venni, útvonalakat kiépíteni, szállítani mindenféle árukat. Ez egy régi grafikás játék, de nagyon aranyos.
Restaurant Empire: Be kell rendezni egy éttermet, aztán a menükkel, receptekkel becsalogatni/elégedetté tenni a vendégeket, növelni a bevételt.
A RollerCoaster sem lehet rossz, lehet még sor kerül rá:))

Amúgy ez a Nintendo már nem az a régi Nintendo. Szerintem sokkal jobb mint a PS vagy az Xbox:)

Cserke said...

Ez igazán színes és fantáziadús lista. Tetszik:)

mithrile said...

Köszönöm szépen. Megnézném a tiéd is, csak nem találom. Tessék hamar írni egyet:))