2008/01/09

Bevezetés, avagy öt mondat rólam.

Mindig is "közléskényszeres" voltam, életem első 15 évében írásban, a második 15-ben szóban - most megint az írás következik.

Ebben a blogban azokat a főként cukormentes ételeket szeretném összeszedni, amiket kipróbáltunk/unk és nem csak a szervezetünknek megfelelőek, de nekünk is íz-örömöket okoznak.

Másodlagos, és egyéb számokkal jelölt céljaim, hogy az engem érdeklő dolgokkal, mint a fotózás, web- és számítógépes ügyeskedések, minden kreativitást igénylő dolog és a könyvek, megtöltsem a jelenleg még üres oldalakat.

Az egyéb, elmélkedős postok olvasását csak mazohistáknak ajánlom, mert nagyon el tudok szállni, ha ha valami megragadja a gondolataim:)

És hogy miért öt: mivel ez a szerencseszámom.

2 comments:

Mademoiselle said...

Hol van? Hol az öt mondat? Engem érdekel!

mithrile said...

Szia!
Bizony, akármilyen hihetetlen, az öt mondat itt hever az orrunk előtt. Csak a formázást talán büntetésből (?:) megvonta tőlem a rendszer.
Kinagyítottam, remélem mostmár ország-világ megcsodálhatja:)))